If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
бе то е ясно че не е друго освен 1,6 както и да е,пак добре че не я оставиха в КАТ,един от инспекторите там ми каза да ида с кода на колата в представителството на алфа ромео в стара загора и да ми извадят документ колко киловата е за да ми намалят от данъка,сега хватката е да я посъживя малко че нещо не и се бяга,щях да питам за идеи но знам..дебитомер...кабели свещи...ламбда и т.н.
Добре де,не отминаха ли тези простотии със смяната на двигателя? Трябваше да я настъпиш още при пробата,както и да си запишеш номерата на рамата и двигателя предварително,за да направиш тези проверки.Сега какво ще ги правиш две еднакви коли?
Ако съдим по аватара колата е 156,а такава 1,6 без вариатор няма,105-коньовите без вариатора са в 147,да както е казал Светлин по-горе блока наистина е от 1,6,а на табелката кода на двигателя е 1,8.Както каза чистача сваляй една свещ и с отвертка мери хода на буталото,давам и стойностите:на 1,6 хода е 75,7мм.,на 1,8 е 82,7мм. иначе диаметъра е един и същ,а щом има виса при теб са оставили колекторите на 1,8.
Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Comment